PDA

Vis full versjon : Nye meldinger | What's New?

Nissemor
14-10-2009, 10:04
Vil bare tipse om denne funksjonen Nye meldinger | What's New? som dere finner på verktøylinjen

Ved å trykke på Nye meldinger eller What's New? så kommer alle nye innlegg som er blitt postet siden sist du var her

Veldig kjekt, så slipper man å bla seg gjennom debatt for debatt etter nye tråder og innlegg -)

Mavita
14-10-2009, 10:13
Ja denne og kontrollpanel er nesten det eneste jeg går inn på :ok:

Turte
14-10-2009, 10:49
"Nye meldinger" er et must. :jupp:

hecat3
14-10-2009, 12:18
Lurt :)

Carnita
14-10-2009, 13:23
Jeg også:sol2:

AnNeHa
15-10-2009, 00:17
Veldig greit, så slipper man å bla seg gjennom debatt for debatt etter nye tråder og innlegg.

:jupp: Mye enklere! :klappe:

Marie
15-10-2009, 09:38

Me three :glad:

MMK
15-10-2009, 13:54
Jeg også bruker Nye meldinger, men noen ganger når det er mange nye mel der så "glipper" den plutselig over! Så da "forsvinner" det en del meldinger!? :( Er det noe jeg gjør galt da?
Om noen skjønte hva jeg mente, altså jeg kan trykke på den flere ganger, men plutselig så er det bare 2nye, men jeg vet at det iallefall er 15 f.eks.

Marie
15-10-2009, 23:30
Jeg også bruker Nye meldinger, men noen ganger når det er mange nye mel der så "glipper" den plutselig over! Så da "forsvinner" det en del meldinger!? :( Er det noe jeg gjør galt da?
Om noen skjønte hva jeg mente, altså jeg kan trykke på den flere ganger, men plutselig så er det bare 2nye, men jeg vet at det iallefall er 15 f.eks.

Aner ikke jeg, men skjer her og av og til.. Om det skjer går jeg i stedet inn på 'dagens poster' under menyen 'hurtiglenker' :)

PS, glad du er på nett igjen :klem::klem:

Luna
15-10-2009, 23:38
Bruker stort sett bare den jeg :D

julestjerna
16-10-2009, 03:24
Lurt:)

MMK
16-10-2009, 08:52
Aner ikke jeg, men skjer her og av og til.. Om det skjer går jeg i stedet inn på 'dagens poster' under menyen 'hurtiglenker' :)

PS, glad du er på nett igjen :klem::klem:

Takk for hjelpen :klem: (godt å være tilbake også:glad:)

Nissemor
16-10-2009, 09:37

Hvis du trykker på Nye meldinger så kommer alle nye meldinger opp.
Men hvis du trykker på en gang til så kommer kun de nye som er kommet
etter at du trykket på Nye meldinger første gang.
De er jo nye kun en gang, når du har sett dem er de ikke nye lenger.

Runa
16-10-2009, 20:22
Bruker også den masse.

Det som skjer når meldinger blir borte er at du kan ha vært inaktiv en stund,og trykker du på vis nye meldinger da,forsvinner de og bare de siste vil vises.

MMK
16-10-2009, 22:34
Takk for svar. Sikkert sånn som du skriver Runa! :) Hender rett som det er at jeg løper litt til og fra :)

Blånissen
18-10-2009, 22:57
Har ikke brukt denne funksjonen noe særlig før, men er nokså smart:snill:!

hecat3
22-08-2010, 13:20
Jeg bruker bare denne funksjonen! Helt supert! :D

IrethC
22-08-2010, 20:31
Bruker kun "nye meldinger"!! I løøøøve it :)

Happy
22-08-2010, 23:20
Dette har jeg av en eller annen grunn ikke fått med meg før nå, men rett å slett genialt da :)

mamz
07-08-2011, 13:53
Har brukt "Nye meldinger" hele tiden jeg å, kjekt :)

Engel
28-10-2011, 21:25
Oi, det var jo kjempelurt! :)

Jeg har vært på en del forum rundt omkring, men det er første gangen jeg går inn og leser forumhjelp.
Det er jo bare sååå lurt :ok:

Julemor
28-10-2011, 22:06
Har brukt "Nye meldinger" hele tiden jeg å, kjekt :)

Mee toooo!! :ok:

Rosepus
19-09-2012, 10:01
Ja, denne funksjonen er super, så er det lettere å se om noen har svart eller kommentert på noe du har skrevet. -)

Jeg ønsker meg en funksjon som sier om man blir sitert jeg da, i tillegg:fnis: Da er man helt sikker på at man får svart på eventuelle spørsmål noen har stilt deg.

Mosse
19-09-2012, 10:35
Ja, denne funksjonen er super, så er det lettere å se om noen har svart eller kommentert på noe du har skrevet. -)

Jeg ønsker meg en funksjon som sier om man blir sitert jeg da, i tillegg:fnis: Da er man helt sikker på at man får svart på eventuelle spørsmål noen har stilt deg.

Det hadde vært veldig praktisk ja :ok: Prøver å sjekke kontrollpanelet jevlig i hvert fall. Har jeg fått enkommentar der, går jeg gjerne inn på tråden for å sjekke om det er skrevet noe der også :)

Rosepus
19-09-2012, 10:36
Det hadde vært veldig praktisk ja :ok: Prøver å sjekke kontrollpanelet jevlig i hvert fall. Har jeg fått enkommentar der, går jeg gjerne inn på tråden for å sjekke om det er skrevet noe der også :)Ja, ikke sant! Så dumt om noen tror jeg ikke gidder å svare, men så er det bare for at jeg ikke har sett at de har spurt om noe.

Mosse
19-09-2012, 10:52
Ja, ikke sant! Så dumt om noen tror jeg ikke gidder å svare, men så er det bare for at jeg ikke har sett at de har spurt om noe.

Akkurat det syns jeg er veldig leit også, for det har hent at jeg ikke har sett det før leeeenge etterpå.

Nissemor
26-10-2014, 12:01
:ok:

charlie
05-09-2015, 08:10
Går det an å få frem meldinger skrevet siste døgnet/uken eller liknende? Må ha vært borti tapatalk, fordi plutselig har jeg nesten ingen nye meldinger når jeg nå for en gangs skyld er på pc :( Mye å tråle igjennom hvis jeg skal finne ut hva som er nytt...
Oppdaget forresten kontrollpanelet i dag :p

Bliss
05-09-2015, 10:01
Går det an å få frem meldinger skrevet siste døgnet/uken eller liknende? Må ha vært borti tapatalk, fordi plutselig har jeg nesten ingen nye meldinger når jeg nå for en gangs skyld er på pc :( Mye å tråle igjennom hvis jeg skal finne ut hva som er nytt...
Oppdaget forresten kontrollpanelet i dag :p

Under funksjonen Nye meldinger ligger også funksjonen Søk og Avansert søk .
Under Avansert søk finner du Additional Options. Der kan du velge meldinger skrevet siste døgnet/uken etc.
I nedtrekksmenyen ser du de valg du kan søke på.

Avansert søk gir også flere andre søkemuligheter.

http://i.imgur.com/c4LH6XP.jpg