+ Svar på tråd
Side 1 av 14 1 2 3 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 137

Tråd: Kunstig juletre

Klementin Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Alder
    28
    Meldinger
    1,638
    Thanks
    0

Standard falskt juletre

jeg er på jakt etter det perfekte falske juletre :lupe:

er veldig glad i litt amerikans stil på trærne :nikker:

noe alla http://www.bronners.com/1130526.html feks

noen som vet om jeg kan få kjøpt slikt i norge?
    I'm santas little helper

Noe du lurer på, eller har du noe på ?
    Send meg gjerne en PM

Julegris Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Innover der og bortover sånn.
    Alder
    29
    Meldinger
    985
    Thanks
    0

Standard Sv: falskt juletre

Følger med her...

Er selv på jakt etter et pent falskt juletre.

Jammenatte
    Guest

Falskt juletre????????????????
    Jeg tror dere er gærne, plastikk er ikke tre altså..

Julegris Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter has a reputation beyond repute Winter sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Sted
    Innover der og bortover sånn.
    Alder
    29
    Meldinger
    985
    Thanks
    0

Sitat Opprinnelig postet av jammenatte
    Falskt juletre????????????????
    Jeg tror dere er gærne, plastikk er ikke tre altså..
    Jeg har astma/allergi, men vil gjerne ha et juletre i stua mi likevel. Men er enig i at det ikke kan måle seg med ekte edelgran

Klementin Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi has a reputation beyond repute Upsidaysi sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Alder
    28
    Meldinger
    1,638
    Thanks
    0

jeg var enig..helt til jeg fikk se disse fantastiske træra

men så liker jeg den amerikanske stilen, med veeeldig fyldige juletrær :nikker:
    I'm santas little helper

Send meg gjerne en PM

Super Moderator Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Nord Trøndelag
    Alder
    39
    Meldinger
    7,804
    Thanks
    282

Jeg har ikke sett slike kunstige trær som dette her i butikkene.
    men Svigermor kjøpte kunstig Juletre i fjor,hun kjøpte det på OBS,og det ser helt ekte ut.
    Blånisser låner og gir no tilbake

Send meg gjerne en PM

Marsipangris *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    1,478
    Thanks
    0

Det var jo kjempefint tre da

Jeg reagerer også på juletrær i stua. Men di siste årene har jeg har Edelgran. Og det går faktiskt veldig bra. Ikke lukt i de.
    Velkommen til Bloggen min.

Julegave AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    3,999
    Thanks
    51

Liker best ekte edelgran jeg (jeg enda ikke har kommet over et kunstig tre som ser ekte nok ut for meg).
    At Christmas, all roads lead home
    - Marjorie Holmes

Send meg gjerne en PM

Medlem siden
    Sep 2008
    Alder
    28
    Meldinger
    1,638
    Thanks
    0

ringte interiør butikken her og funnet ut at de har en brosjyre med flotte fake trær

gleder meg til å se de..og håper de har slik jeg er på jakt etter!!
    I'm santas little helper

Send meg gjerne en PM

Bunny
    Guest

Standard Hvitt plastikkjuletre

Hvor får jeg kjøpt det?
    Var på jakt etter det i hele fjor jul, men fant det ingen steder..

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hvor lenge overlever et juletre?
    By AnnChristin in forum Juletre
    Svar: 3
    Siste melding: 09-12-2007, 20:06
  2. HVOR kjøper du Juletre?
    By Nissemor in forum Juletre
    Svar: 15
    Siste melding: 04-11-2007, 21:55
  3. Historien om hvofor vi har Juletre
    By Runa in forum Juletre