+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørstFørst 1 2
Viser resultater 11 til 14 av 14

Tråd: Kanefart

Super Moderator Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Nord Trøndelag
    Alder
    42
    Meldinger
    12,242
    Thanks
    1,322

Standard

Kanefart er koselig.De hadde det ett år på Jul igjen På Stiklestad.
    Ikke helt det samme med hest og vogn.

Koselig at du deler med oss Shrek.
    Blånisser låner og gir no tilbake

Noe du lurer på, eller har du noe på ?
    Send meg gjerne en PM

2. The Following User Says Thank You to Runa For This Useful Post:

Shrek (26-09-2016)

Smultring Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2016
    Sted
    Østfold
    Alder
    44
    Meldinger
    640
    Thanks
    194

Standard

Har vært på kanefart en gang, men det var i februar.
    Ikke akkurat julestemning, men veldig koselig alikevel, med tente fakler, masse snø, stjerneklart og skinnfeller i sleden

Måtte julens magi fortrylle alle hjem og la gleden vare hele året!

Julehues juleplanlegger 2017 :
    http://www.juleglede.net/forum/showt...ehues-jul-2017

4. The Following User Says Thank You to Julehue For This Useful Post:

Shrek (06-12-2016)

Peppernøtt eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn has a reputation beyond repute eliseolsn sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2013
    Sted
    Fredrikstad
    Alder
    23
    Meldinger
    719
    Thanks
    1,871

Standard

Jeg har også til gode å kjøre kanefart, men har så innmari lyst! Drømmen er å bli fridd til på kanefart med hele den nærmeste familien rundt meg

Super Moderator Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise has a reputation beyond repute Nisselise sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Sted
    Sammen fjøsnissen
    Meldinger
    7,005
    Thanks
    296

Standard

Vi har mange sleder, men mangler hest hos oss, men jeg kunne godt tenkt meg en tur med kanefart. Har spesielt lyst til å oppleve det på Røros (ser for meg det som ekstra romantisk der oppe)
    Noe du lurer på, eller har du noe på ?
    Send meg gjerne en PM

It's the most wonderful time of the year

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine