+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 17

Tråd: Villeroy and Boch

Super Moderator Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    De dype skoger på Østlandet
    Alder
    42
    Meldinger
    3,394
    Thanks
    2,205

Hjerte Villeroy and Boch

Dette må være det aller fineste jeg vet om av julepynt
    Jeg har noe, men ønskelisten er fortsatt lang...

http://shop.villeroy-boch.com/public...tmas-toys.html

Den som ikke har julen i sitt hjerte, vil aldri finne den under et tre. (R.L.Smith)

Nøtteknekker t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Alder
    20
    Meldinger
    810
    Thanks
    0

Standard

Det skjønner jeg godt! Var mye fint der ja
    all i want for christmas is you ..

Snømann mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz has a reputation beyond repute mamz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Trondheim
    Alder
    46
    Meldinger
    1,349
    Thanks
    0

Standard

Mye fint der ja
    Nytt år og nye muligheter

Julekake muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Alder
    50
    Meldinger
    1,676
    Thanks
    769

Standard

Masse flott på den siden Skikkelig kvalitets juleting

Kristtorn Jule*glad will become famous soon enough Jule*glad will become famous soon enough Jule*glad sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Meldinger
    96
    Thanks
    9

Standard

Denne serien liker jeg kjempegodt. Synes å huske at det fantes en "spilledåse" i juleferien....??? Husker jeg feil?

Super Moderator Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss has a reputation beyond repute Bliss sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2012
    Sted
    De dype skoger på Østlandet
    Alder
    42
    Meldinger
    3,394
    Thanks
    2,205

Standard

Christmas Toy serien har flere spilledåser. Det står høyt oppe på min ønskeliste.

Finnes en norsk nettside her, hvor du også kan se dem
    Den som ikke har julen i sitt hjerte, vil aldri finne den under et tre. (R.L.Smith)

Juleglede AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    3,976
    Thanks
    51

Standard

Der var det jammen mye flott! Jeg hadde virkelig kunne tenkt meg en sånn spilledåse også.
    At Christmas, all roads lead home
    - Marjorie Holmes

Noe du lurer på, eller har du noe på ?
    Send meg gjerne en PM

Super Moderator Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa has a reputation beyond repute Runa sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Nord Trøndelag
    Alder
    39
    Meldinger
    8,211
    Thanks
    450

Standard

Der var det mye flott.
    Blånisser låner og gir no tilbake

Send meg gjerne en PM

Moderator Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    På bygda, 7 km fra byen
    Alder
    49
    Meldinger
    4,357
    Thanks
    2,159

Standard

Enig, kjempemye fint! Tilbords butikken her pleier å ha masse varer i denne serien til jul. Jeg kjøpte julekrybbe i serien til far og kona til jul i for. Jeg skal innom der i år også - og se muligens kjøpe.

Teknisk kluss
    Sist endret av Juletrekula; 09-10-2012 kl 20:42
    Ingen Jul uten juletre

Juleglede AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa has a reputation beyond repute AnNeHa sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    3,976
    Thanks
    51

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Juletrekula Vis post
    Enig, kjempemye fint! Tilbords butikken her pleier å ha masse varer i denne serien til jul. Jeg kjøpte julekrybbe i serien til far og kona til jul i for. Jeg skal innom der i år også - og se muligens kjøpe.
    Husker jeg så den, men kjøpte den ikke. Så selv den dag i dag angrer jeg på at jeg ikke kjøpte den Tenkte den var alt for dyr...
    At Christmas, all roads lead home
    - Marjorie Holmes

Send meg gjerne en PM

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine