+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 30

Tråd: Julestjerne til vinduet

Lussekatt Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Meldinger
    333
    Thanks
    79

Standard Julestjerne til vinduet

Det er vel litt tidlig enda, men i år tenkte jeg å prøve å finne ei fin adventsstjerne til å henge opp. Tenker kanskje noe i nærheten av denne:

http://www.flickr.com/photos/14944981@N06/5215018639/

Si fra hvis dere ser noe fint i butikker eller på nett, da!

Misteltein Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore has a reputation beyond repute Mizore sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Vakre Helgeland
    Meldinger
    452
    Thanks
    15

Standard

Sånn vil jeg også ha! Får følge med her
    I'm dreaming of a white Christmas Just like the ones I used to know

Lussekatt Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille has a reputation beyond repute Nille sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Meldinger
    333
    Thanks
    79

Standard

Hihi så bra! Jeg elsker jul og liker godt å ha det koselig rundt meg, men er liksom ingen interiørekspert. Ser hvordan andre har det og samler ideer, men samme hvordan jeg innreder så ser det liksom mest ut som en kjedelig katalog eller noe. Derfor er det morsomt når andre liker noe jeg liker. Da blir det sikkert fint.

Administrator Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor has a reputation beyond repute Nissemor sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Julehuset
    Meldinger
    5,870
    Thanks
    3,156

Standard

Jeg har kjøpt ei stjerne fra Ellos i september de siste 3 årene.
    Samme stjernen altså

Julestjernene forsvinner fort. Så finner du ei du liker må du kjøpe den - at once!
    Happy Halloween

Juleblogg......Juleplanlegger......
    Juleglede på Facebook
    Julen gjør verden litt mykere, snillere og varmere...

Medlem siden
    Oct 2011
    Meldinger
    333
    Thanks
    79

Standard

Takk for tipset, Nissemor!

Misteltein Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia has a reputation beyond repute Mia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    25
    Meldinger
    443
    Thanks
    19

Standard

Jeg har den stjernen i rødt. Ble kjøpt på en lokal butikk her ute for to år siden, ingen kjedebutikk.

Medlem siden
    Oct 2011
    Meldinger
    333
    Thanks
    79

Standard

Mia: Det kan jeg tenke meg er veldig fint!

Julekule ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ has a reputation beyond repute ^KinderMaxi^ sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    2,408
    Thanks
    843

Star

Har en slik stående jeg, fikk av mamma i fjor de er nydelige.
    -Christmas doesn't come from a store,
    maybe Christmas perhaps means a little bit more....

Nøtteknekker t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling has a reputation beyond repute t0lling sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Trondheim
    Alder
    20
    Meldinger
    807
    Thanks
    0

Standard

Jeg fant en nydelig julestjerne på Plantasjen i fjor som jeg tenkte å kjøpe til Mamz i førjulsgave
    Men da jeg fikk penger til å kjøpe den, var den utsolgt :(

D*ven den stjerna var nydelig altsåå! Så skjønner godt at den ble utsolgt, men jeg ville også ha en
    all i want for christmas is you ..

Goro Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Møre
    Alder
    33
    Meldinger
    914
    Thanks
    81

Standard

Kjøpte en stjerne på en lokal blomster- og interiørbutikk i fjor, som lignet litt på den du viste. Nydelig.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Nydelig papirstjerne til å ha i vinduet
    By Marthemor in forum Julepynt til hjemmet
    Svar: 36
    Siste melding: 01-12-2010, 19:59
  2. Julestjerne stor og fin
    By metemor in forum Norske julesanger
    Svar: 3
    Siste melding: 06-11-2010, 18:32
  3. Rødt julehjerte for å henge i vinduet
    By Nissemor in forum Julebelysning