Vis meningsmålingsresultat: Hvilken saus foretrekker du til Riskrem

Velgere
54. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • Bringebærsaus

36 66.67%
  • Jordbærsaus

12 22.22%
  • Annen saus

6 11.11%
  • Ingen saus

3 5.56%
Flervalgsmeningsmåling.
+ Svar på tråd
Side 1 av 6 1 2 3 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 51

Tråd: Saus til riskrem

Snømann Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Sted
    Hjemme
    Meldinger
    1,361
    Thanks
    244

Standard Saus til riskrem

Skal det være bringebærsaus, jordbærsaus, annen saus, eller ingen saus?
    Hva foretrekker du?

Julekake MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 has a reputation beyond repute MegSelv88 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    1,569
    Thanks
    8

Standard

Vi har alltid hatt bringebærsaus, og etter at jeg ble allergisk mot jordbær har det aldri vært et annet alternativ
    Jeg lager en bringebærcoulis.
    Jeg kjører frossne bringebær, melis og sukker i en food-prosessor. Blandingen passerer jeg gjennom en sil sånn at jeg blir kvitt frøene

Goro Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien has a reputation beyond repute Taien sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    864
    Thanks
    46

Standard

Jeg stemte litt fort her.
    Vi bruker ikke saus her hjemme. Min riskrem er så søt og mektig at det ikke er godt med saus til.

Men når andre lager, eller jeg en sjelden gang kjøper ferdiglaget (sånn til kos utenom) så er det bringebær- eller jordbærsaus.
    Although its been said many times, many ways,
    A Merry Christmas to you

Marsipangris *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* is a name known to all *Nissefrøken* sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Meldinger
    1,478
    Thanks
    0

Standard

Jordbær saus hos oss, jeg kan nemlig ikke fordra Bringebærsmaken
    Velkommen til Bloggen min.

Moderator Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula has a reputation beyond repute Juletrekula sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    På bygda, 7 km fra byen
    Alder
    49
    Meldinger
    4,197
    Thanks
    1,941

Standard

Sitat Opprinnelig postet av MegSelv88 Vis post
    Vi har alltid hatt bringebærsaus, og etter at jeg ble allergisk mot jordbær har det aldri vært et annet alternativ
    Jeg lager en bringebærcoulis.
    Jeg kjører frossne bringebær, melis og sukker i en food-prosessor. Blandingen passerer jeg gjennom en sil sånn at jeg blir kvitt frøene
    Jeg lager også sausen på denne måten - med jordbær, men jeg visste ikke at sånn saus har et så fint navn.
    Ingen Jul uten juletre

Moderator Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Karmøy
    Alder
    36
    Meldinger
    3,030
    Thanks
    392

Standard

Jeg liker den best uten saus. Resten av gjengen her i heimen har bringebærsaus til den

Julekake muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti has a reputation beyond repute muzti sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Alder
    49
    Meldinger
    1,693
    Thanks
    783

Standard

Bringebærsaus,skal lage hjemmelaget i år

Julehjerte Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Drammen
    Alder
    26
    Meldinger
    798
    Thanks
    45

Standard

Sitat Opprinnelig postet av MegSelv88 Vis post
    Jeg kjører frossne bringebær, melis og sukker i en food-prosessor.

Sånn lager jeg også sausen bare med jordbær og ørlitegrann sitronsaft, og uten sukker - liker at den er litte grann syrlig siden riskremen blir søt
    Åh, nå gleder jeg meg til riskrem på julaften

Julekrans Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna has a reputation beyond repute Luna sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Møre
    Alder
    33
    Meldinger
    925
    Thanks
    79

Standard

Stemte litt fort jeg også.. For jeg såg ikke at "ingen" var et alternativ. Resten av familien bruker bringebærsaus mens jeg liker den best uten

Snømann Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline has a reputation beyond repute Fridoline sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Sted
    Hjemme
    Meldinger
    1,361
    Thanks
    244

Standard

Jeg lager riskrem selv. Fort gjort og utrolig mye bedre enn ferdiglaget.
    Jeg vil ha bringebærsaus til.
    Mens guttene vil ha jordbærsaus. Så dermed kjøper jeg ferdiglaget saus, en av hver.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Riskrem
    By Nilla in forum Julens søtsaker
    Svar: 2
    Siste melding: 14-12-2008, 21:20

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine