+ Svar på tråd
Side 7 av 8 FørstFørst ... 5 6 7 8 SisteSiste
Viser resultater 61 til 70 av 73

Tråd: Hobbyåret 2017. Hvilke hobbyprosjekter driver dere med akkurat nå?

Juleblomst Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue has a reputation beyond repute Julehue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2016
    Sted
    Østfold
    Alder
    44
    Meldinger
    546
    Thanks
    162

Standard

Jeg ble ferdig med Fjord Rose-genseren min i helgen - akkurat i tide til påskeferie på fjellet

Måtte julens magi fortrylle alle hjem og la gleden vare hele året!

Julehues juleplanlegger 2017 :
    http://www.juleglede.net/forum/showt...ehues-jul-2017

2. The Following 3 Users Say Thank You to Julehue For This Useful Post:

Bliss  (10-04-2017), Eirin H (13-04-2017), Happy (26-04-2017)

Julegledes engel Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Alder
    37
    Meldinger
    5,200
    Thanks
    1,110

Standard

Åh, det mønsteret likte jeg, Julehue!

4. The Following User Says Thank You to Shrek For This Useful Post:

Julehue (10-04-2017)

Julegledes engel Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek has a reputation beyond repute Shrek sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Alder
    37
    Meldinger
    5,200
    Thanks
    1,110

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Shrek Vis post
    Begynte på denne puten i dag. Ja, også har jeg begynt på et bukseprosjekt. Har sprettet opp min utslitte favorittbukse, og håper på å klare å sy en ny kosebukse. Trenger jo ikke bli så fin at jeg tør gå ut med den...

Ferdig med begge deler. Buksen er bittelitt trang, men tror den vil vide seg litt ut ved bruk. Synes den ser OK ut. Puten ble ikke pute likevel, men et bilde. Fornøyd med det også.

Nå er det vår, og da legger jeg vekk det meste av håndarbeid/håndverk. Nå er det utetid og bøker som gjelder. Alt av bursdagsgaver, unntatt en i desember, er ferdige, og mange av julegavene er også det. I alle fall det jeg har planlagt å lage selv.

Julebukk Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle has a reputation beyond repute Arielle sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Sted
    Jessheim
    Alder
    42
    Meldinger
    1,447
    Thanks
    60

Standard

Tusen takk alle sammen.
    Julehue for en nydelig genser.

7. The Following User Says Thank You to Arielle For This Useful Post:

Julehue (20-04-2017)

Nøtteknekker Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H has a reputation beyond repute Eirin H sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    844
    Thanks
    1,013

Standard

Så ble konfirmasjonsteppet klart, og det i god tid tom. Dagen er ikke før 14. mai
    Konfirmanten ønsker seg kun penger så det blir spennende å se om hun liker det

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eirin H
    Besøk gjerne min blogg, her . Juleplanlegger

9. The Following 2 Users Say Thank You to Eirin H For This Useful Post:

Julehue (25-04-2017), Puspersille (19-04-2017)

Medlem siden
    Oct 2011
    Alder
    37
    Meldinger
    5,200
    Thanks
    1,110

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Shrek Vis post

* Broderer et julebilde til et serveringsbrett (julegave til mamma og pappa)

ENDELIG ferdig med serveringsbrettet til mamma og pappa. Det har tatt lang tid fordi jeg ikke kan sitte foran TV'n eller ved spisebordet og brodere, i og med at det er julegave til dem jeg bor sammen med.

I kveld har jeg vasket, strøket og montert alle fem broderiene som skal bli julegaver i år. Godt å få det unnagjort!

Så snart jeg får pakken i posten, skal jeg begynne på et større prosjekt som skal bli bryllupsgave til en kjær venninne. Det er denne typen broderi jeg liker best - påtegnet stramei, halve korssting og ullgarn. Kan jobbes med hvor som helst fordi jeg ikke trenger å telle eller markere på mønsteret hvor langt jeg er kommet hele tiden. Gleder meg veldig til å ta fatt - og til å tenke på min venninne og hennes kommende mann mens jeg broderer

Klementin Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille has a reputation beyond repute Puspersille sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Akershus
    Alder
    36
    Meldinger
    1,759
    Thanks
    598

Standard

Så koselig og symbolsk gave, Shrek!

Jeg strikker babyklær, to nevøer skal bli født i år. Koselig å gi de strikket tøy synes jeg.
    Linus 2006 Klara 2009

12. The Following User Says Thank You to Puspersille For This Useful Post:

Shrek (25-04-2017)

Medlem siden
    Oct 2011
    Alder
    37
    Meldinger
    5,200
    Thanks
    1,110

Standard

Takk, Puspersille

Har sett på det broderiet lenge nå, og da jeg fikk 30% rabatt på det, slo jeg til

Juleengel hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 has a reputation beyond repute hecat3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Et lite sted i Nord
    Meldinger
    2,856
    Thanks
    460

Standard

Jeg strikker på denne genseren som skal bli en dåpsgave til neste helg.
    Håper jeg rekker det Strikker str 1 år, begynte i går så nå må jeg bare henge i å strikke

It is Christmas in the heart that puts Christmas in the air. ~W.T. Ellis

Julegave smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr has a reputation beyond repute smbr sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Alder
    45
    Meldinger
    4,251
    Thanks
    753

Standard

Jeg holder på å strikke snoren til å ha i livet på skjørt nr 2, likt til det jeg la inn bilde på tidligere. Den snoren er virkelig et evighetsprosjekt, altså... 😂

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Svar: 117
    Siste melding: 04-01-2017, 11:31
  2. Hvilke julefilmer ser dere på i julen?
    By Grinchen in forum Jul på TV
    Svar: 0
    Siste melding: 13-11-2016, 22:27
  3. Svar: 217
    Siste melding: 01-01-2016, 01:36
  4. Hvilke kalendergaver ble populære hos dere?
    By Nissemor in forum Adventskalender
    Svar: 27
    Siste melding: 31-08-2014, 19:11

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine