+ Svar på tråd
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Innlegget borte når man skal inn og redigere?

Snømann Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Drammen
    Alder
    29
    Meldinger
    1,349
    Thanks
    165

Lete Innlegget borte når man skal inn og redigere?

Hei!

Jeg skulle redigere noen av innleggene i Juleplanleggeren min,
    men når jeg trykker på "rediger melding" så er alt som er skrevet i meldingsboksen fra før borte
    Vet ikke om det kan ha noe med flytting av server(?) som var her om dagen,
    men aldri vært borte i det før.

*carnita tester*
    Sist endret av Carnita; 19-06-2017 kl 09:02

Snømann Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth has a reputation beyond repute Lisbeth sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Drammen
    Alder
    29
    Meldinger
    1,349
    Thanks
    165

Standard

Får også opp følgende beskjed når jeg går inn på "Bytt til avansert modus";
    Følgende feil skjedde da denne meldingen ble sendt
    * Meldingen du skrev er for kort. Vennligst forleng meldingen til minst 1 karakterer.

Også der er meldingsboksen helt blank.

Moderator Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Meldinger
    7,085
    Thanks
    1,963

Standard

Jeg testet å redigere ditt første innlegg nå og det fungerte. Det er veldig mulig det har vært noe som har hengt igjen etter serverbyttet.

Kan du prøve igjen og se om det fortsatt skjer?

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Drammen
    Alder
    29
    Meldinger
    1,349
    Thanks
    165

Standard

Det skjer fortsatt.
    Jeg tok screenshoots av åssen det ser ut hos meg.
    Kan det ha noe med nettleseren å gjøre?
    Bruker Mozilla til vanlig, forsøkte i Explorer og, var samme der.

Moderator Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita has a reputation beyond repute Carnita sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Meldinger
    7,085
    Thanks
    1,963

Standard

Jeg har notert problemet i administrasjonen. Håper det finnes en løsning, at det bare er noe smårusk som henger igjen etter serverbytte eller noe sånt!

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Drammen
    Alder
    29
    Meldinger
    1,349
    Thanks
    165

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Carnita Vis post
    Jeg har notert problemet i administrasjonen. Håper det finnes en løsning, at det bare er noe smårusk som henger igjen etter serverbytte eller noe sånt!
    Håpe på det
    Er bare litt stress for da må teksten kopieres først for så å limes inn og endre.
    Merker også det at hvis jeg skriver noe først for så å trykke på avansert modus (sånn som nå), så er teksten borte fra selve meldigsboksen, men teksten står i forhåndsvisningen.
    Ber jeg om å forhåndsvise igjen da så er det jeg har sitert deg på borte. Snodige greier, men håper det finnes en løsning

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hva skal du bake til jul i år - 2015?
    By Juletrekula in forum Julebakst
    Svar: 10
    Siste melding: 30-11-2015, 00:30
  2. Hva skal jeg finne på?
    By Julestjerne in forum Julegaver
    Svar: 4
    Siste melding: 06-11-2013, 23:44
  3. Hva skal du ha på deg på nyttårsaften?
    By Nisselise in forum Nyttårsaften
    Svar: 13
    Siste melding: 23-12-2011, 11:16
  4. Hva skal dere på Nyttårsaften?
    By Runa in forum Nyttårsaften
    Svar: 32
    Siste melding: 11-11-2011, 19:40

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine