Side 5 av 5 FørstFørst ... 345
Viser resultater 41 til 45 av 45

Tråd: Julemagasiner 2017

Julegris Julehue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2016
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    1,097
    Thanks
    621

Standard

navn på magasin
    pris antall sider hva var bra? hva var dårlig? terningkast vurdert av:
    Juledrøm fra
    Tara
    77,50 114 Tre EirinH
    Familiens juleideer 5 Julehue

Jeg har lest gjennom Familiens Juleideer. Her var det masse jul og fine, inspirerende bilder. MEN det er et idé-magasin, så det inneholder ikke så mye reportasjer og lignende, mest oppskrifter på spiselige ting + juleting å strikke, sy, hekle osv. Jeg liker godt håndarbeid, så jeg syns dette var et fint blad, men som sagt, det er ikke et blad hvor det er mye å lese, så her må man kjøpe blad etter hva man er ute etter

Måtte julens magi fortrylle alle hjem og la gleden vare hele året!

Julehues juleplanlegger 2017 :
    http://www.juleglede.net/forum/showt...ehues-jul-2017

2. The Following User Says Thank You to Julehue For This Useful Post:

Mosse (07-11-2017)

Stjernepike hecat3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Et lite sted i Nord
    Meldinger
    3,132
    Thanks
    541

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Mosse Vis post
    Da er det i hvert fall ingen tvil om at Tara utgår for min del. Enig med deg hecat, mange av julemagasinene minner mest om interiørreportasjer som man finner i interiørmagasiner ellers i året. Selv om det er julepyntede hjem, så er det ikke helt det jeg er ute etter i et julemagasin. Jeg vil ha julestemning, gjerne bli minnet om barndommens jul og magi, enkel oppskrifter jeg får lyst til å prøve meg på, små gaver, historier, bilder med julestemning...
    Jeg vil si at å lage reportasje av et julepyntet hjem bør inneholde mer enn en grønn gran satt i potte. Bør være litt mer julepynt enn som så. Helt greit med hjemme hos reportasjer, men da bør det være stemingsfullt og litt mer julepyntet. Og det kommer fra meg som i utgangspunktet er minimalistisk, det sier litt
    It is Christmas in the heart that puts Christmas in the air. ~W.T. Ellis

Juleglede Mosse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    47
    Meldinger
    3,973
    Thanks
    981

Standard

Sitat Opprinnelig postet av hecat3 Vis post
    Jeg vil si at å lage reportasje av et julepyntet hjem bør inneholde mer enn en grønn gran satt i potte. Bør være litt mer julepynt enn som så. Helt greit med hjemme hos reportasjer, men da bør det være stemingsfullt og litt mer julepyntet. Og det kommer fra meg som i utgangspunktet er minimalistisk, det sier litt
    Helt enig. Ofte ser en bare en hvit julestjerne eller en liten grønn busk, gjerne i ei potte av noe slag og det blir ikke jul for meg heller. Ikke er jeg særlig minimalistisk av meg heller, så jeg liker at det oser av jul og fine farger

5. The Following User Says Thank You to Mosse For This Useful Post:

Julehue (07-11-2017)

Goro Eirin H sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2013
    Sted
    Østlandet
    Meldinger
    927
    Thanks
    1,129

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Julehue Vis post
    navn på magasin pris antall sider hva var bra? hva var dårlig? terningkast vurdert av:
    Juledrøm fra
    Tara
    77,50 114 Tre EirinH
    Familiens juleideer 5 Julehue
    Jeg har lest gjennom Familiens Juleideer. Her var det masse jul og fine, inspirerende bilder. MEN det er et idé-magasin, så det inneholder ikke så mye reportasjer og lignende, mest oppskrifter på spiselige ting + juleting å strikke, sy, hekle osv. Jeg liker godt håndarbeid, så jeg syns dette var et fint blad, men som sagt, det er ikke et blad hvor det er mye å lese, så her må man kjøpe blad etter hva man er ute etter
    Jeg har raskt tittet igjennom dette bladet i butikken, men forkastet det fordi jeg synes ideene var rimelig like tidligere utgitte juleblader fra Familien. Stemmer det, eller er jeg bare litt paranoid?

Sitat Opprinnelig postet av Mosse Vis post
    Helt enig. Ofte ser en bare en hvit julestjerne eller en liten grønn busk, gjerne i ei potte av noe slag og det blir ikke jul for meg heller. Ikke er jeg særlig minimalistisk av meg heller, så jeg liker at det oser av jul og fine farger
    Interiørartiklene i Tara roper ikke akkurat julestemning, nei! Syntes det er litt rart med bilder fra julehjem som nesten ikke har noe julepynt...
    Eirin H
    Besøk gjerne min blogg, her . Juleplanlegger

Julegris Julehue sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2016
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    1,097
    Thanks
    621

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Eirin H Vis post
    Jeg har raskt tittet igjennom dette bladet i butikken, men forkastet det fordi jeg synes ideene var rimelig like tidligere utgitte juleblader fra Familien. Stemmer det, eller er jeg bare litt paranoid?

Interiørartiklene i Tara roper ikke akkurat julestemning, nei! Syntes det er litt rart med bilder fra julehjem som nesten ikke har noe julepynt...
    Kan nok være mye likt fra tidligere kanskje, men jeg har ikke kjøpt dette bladet før, så jeg har ingen tidligere år å sammenligne med derfor syns jeg det var bra

Måtte julens magi fortrylle alle hjem og la gleden vare hele året!

Julehues juleplanlegger 2017 :
    http://www.juleglede.net/forum/showt...ehues-jul-2017

8. The Following User Says Thank You to Julehue For This Useful Post:

Eirin H (09-11-2017)

Lignende tråder

1. Samling av gamle Julemagasiner
    By Jule*glad in forum Julelitteratur
    Svar: 5
    Siste melding: 06-11-2013, 23:57

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder