Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Big smile day hos cubus fredag 10.november

Moderator Carnita sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Sted
    Karmøy
    Alder
    40
    Meldinger
    7,565
    Thanks
    2,151

Standard Big smile day hos cubus fredag 10.november

40% på alt i butikken frem til 10.00 (mener jeg det var)
    30% på alt i butikken resten av dagen og på nettbutikken

Supert for de som trenger noe nå

Det er ofte kaos disse dager, men vi er så heldige at på vår cubus får vi lov å komme dagen før og plukke varer og legge i en pose med navnet på. Kommer så tilbake på selve dagen og betaler. Da slipper vi de lengste køene, og det blir bedre plass for de som gjør selve handelen på morgenen der også. Jeg har ikke vært de siste 2-3 big smile day - så jeg håper hvertfall det er slik hos oss enda....!

Jeg og vesla tar turen senere og titter. Hun skulle hatt seg ny vinterjakke, så om vi finner det hadde det jo vært supert. Må også kjøpe en babygave og da passer det hvertfall bra med så god rabatt

2. The Following 4 Users Say Thank You to Carnita For This Useful Post:

hecat3 (10-11-2017), Julehue (10-11-2017), karianee (11-11-2017), Nissemor  (09-11-2017)

Stjernepike hecat3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2008
    Sted
    Et lite sted i Nord
    Meldinger
    3,136
    Thanks
    541

Standard

Var innom å handlet l dag tidlig og det var fullstendig kaos! Sto i kø i en time for å betale det lille jeg rakk å grabbe med meg før klokka 10. Umulig å få prøvd noe når det var så mye folk som sto i kø for å prøve klær.
    It is Christmas in the heart that puts Christmas in the air. ~W.T. Ellis

Snømann Amaranth sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Opp lia, til vest og nordmidt der fjorden åpner seg
    Meldinger
    1,310
    Thanks
    512

Standard

Det hørtes veldig smart ut å kunne legge av varene dagen før, Carnita! Letter jo for de ansatte også.
    Jeg var innom sist gang det var Big Smile Day (eller kanskje var det gangen før der?), men da kom jeg tydeligvis på en fint tidspunkt for det var relativt rolige tilstander. Kaos i butikker i førjulstida er en av hovedgrunnene til at jeg liker å ha alt sånn ferdig Før desember

Jeg har ikke dratt i dag; har bare kost meg foran peisen i nattkjolen mesteparten av dagen
    Hvit jul!

Smultring Mia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Sted
    Trondheim
    Alder
    28
    Meldinger
    609
    Thanks
    113

Standard

Carnita: Veldig lurt å kunne komme dagen før og prøve i ro! Jeg tok ikke sjansen på å dra her i Trondheim. Hadde det vært på hjemstedet, så hadde jeg nok tatt turen. Der er det ingen problem med å få prøve eller betale. Litt mer folk og lengre kø enn vanlig ja, men da snakk om at det kanskje er maks 3-4 foran deg i køen enn 1 eller ingen som vanlig. Orker virkelig ikke kaos... Blir stressa bare over å gå på matbutikken i byen her jeg, på det tidspunktet med mye folk (ettermiddagene). Da prøver jeg å få lagt turen til tidlig morgen eller etter kl 9 på kvelden. Jeg liker å få gå rundt i ro og fred og spekulere på hva jeg skal ha.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •