![]() |
|
|
#41 |
|
Julegjest
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Svalbard
Meldinger: 14
![]() |
Jeg har mange favoritter
![]() ![]() A holly jolly christmas - Burl Ives All I want for christmas is you - Mariah Carey Auld Lange Syne - Dave Frencis, Mari Campbell Away in a manger - Nat King Cole Deilig er jorden - Både med Sissel Kyrkjebø og Sølvguttene Den store stjerna - Sissel Kyrkjebø Det lyser i stille grender - Arve tellefsen og sølvguttene Do you hear what I hear? Bing Crosby Driving home for christmas - Chris Rea En stjerne skinner i natt - Hanne Krogh, sølvguttene Frosty the snowman - Bing Crosby Have yourself a merry little christmas - Judy Garland I'll be home fro christmas - Bing Crosby It's beginning to look a lot like christmas - Perry Como It's the most wonderful time of the year - Andy williams Jeg er så glad hver julekveld - Sissel Kyrkjebø Jingle bell rock - Bobby Helms Julen ar har - Sissel Kyrkjebø og Tommi korberg Last christmas - Wham Let it snow - Både med Frank sinatra og Bing Crosby Låt julen forkunna - Tommi Korberg og Sissel Kyrkjebø Nå tennes tusen julelys - Sissel Kyrkjebø Oh come all ye faithful - Frank Sinatra Rocking around the christmastree - Brenda Lee Romjulsdrøm - Både Hanne Krogh og Alf Prøysen Sangen til julestjernen - Hanne Krogh Santa baby - Cheryl Conley Silent night - Nat King Cole The christmas song - Nat King Cole Twelve days og christmas - Bing Crosby, The Andrew sisters Vi tenner våre lykter - Hanne Krogh Vårres Jul - Hans Rotmo Walking in the air - Aled Jones When you wish apon a star - Disney White christmas - Bing Crosby Winter wonderland - Bing crosby Å jul med din glede - Hanne Krogh Sist, men ikke minst : O helga natt - Jussi bjorling
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Kristorn
Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 74
![]() |
Jeg er veldig glad i Stjernesludd av DumDum Boys--> http://www.youtube.com/watch?v=tOVx7myiXCk
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Moderator
Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 961
![]() ![]() |
Her var de fleste av mine favoritter nevnt, bortsett fra "mitt hjerte alltid vanker" Det tror jeg er den salmen jeg syns er finest. O'helga natt syns jeg må være en mann som synger, og gjerne Jussi Björling. Og det som gir meg mest julestemning av alt er når man er i kirka på julaften, og synger "jeg er så glad hver julekveld". Når koret begynner med andrestemmen på den, da er det jul (mulig dette har å gjøre med at jeg selv sang i kirkens pikekor fra jeg var 8-16 år)
Ellers er jeg veldig glad i all slags julemusikk, fra salmer, pop, barnesanger, DDE osv...
|
|
|
#45 |
|
Julegjest
Medlem siden: Nov 2009
Alder: 20
Meldinger: 15
![]() |
Romjulsdrøm av Alf Prøysen! <3 Driving home for chritsmas <3 Julekveld i skogen <3
Min spotify juleliste |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Sirupsnipp
Medlem siden: Oct 2009
Sted: Hedmark
Meldinger: 143
![]() |
Chris Rea - Driving home for christmas
og En stjerne skinner i natt
|
|
|
#47 |
|
Smultring
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 601
![]() ![]() |
Carola med Himlen i min favn
![]() http://www.youtube.com/watch?v=AZESd...eature=related Og denne er bare nyyyydelig...http://www.youtube.com/watch?v=SpEoZ...om=PL&index=57
Sist endret av vigdis; 29-11-2009 kl 23:17. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kristorn
Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 71
![]() |
Åh, jeg har mange julefavoritter, men har funnet meg en ny en i år som rett og slett er nyyydelig med et vakkert budskap:
Grown up christmas list |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kristorn
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Kristiansand
Alder: 23