![]() |
|
|
#21 |
|
Moderator
Medlem siden: Aug 2009
Meldinger: 961
![]() ![]() |
Jeg kjøpte et slikt teppe i 2003, men ikke er jeg flink til å brodere, og i tillegg på et rundt teppe, så ble det veeeeldig vanskelig å finne motivasjon. Helt til min übersnille kollega Linn tilbød seg å brodere det
Jeg skal ta bilde av det når jeg skal ta det frem, for det er virkelig fint. Jeg ønsket meg et teppe som ikke har et motiv som broderes fire gang rundt, men forskjellige motiv rundt hele (selvfølgelig hører motivene sammen) Jeg har fire nisser som gjør forskjellige ting rundt teppet, med noen grantrær og litt snø og sånt i mellom... Det er fra Atelje Margareta, og da jeg så det viste jeg med en gang at dette var det teppet jeg MÅTTE ha
|
|
|
#22 |
|
Kristorn
Medlem siden: Aug 2010
Meldinger: 84
![]() |
Jeg, må få tak i meg et nytt tre ute som jeg kan ha juletrebelysning på. Den jeg har nå er blitt så brun og stygg. Håper det ikke er for seint å plante en nå
|
|
|
|
|
|
#23 | |
|
Julestjerne
Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 150
![]() |
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kristorn
Medlem siden: Aug 2007
Sted: Sandnes
Alder: 39
Meldinger: 97
![]() |
Påminnelse til meg selv: sjekke juletrelys i GOD tid!
|
|
|
|
#25 |
|
Pepperkake
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 201
![]() |
Flott påminnelse!
Jeg må huske å ringe en elektriker som må montere utekontakt til lysene, og så må jeg kjøpe meg utelys selvfølgelig. Ang. juletreteppe: Jeg synes de man får kjøpt er så små. Alle barnålene faller utenfor. For 15 år siden var jeg lei og sydde et av lapper på ca 20 cm hver vei. Tror det har 5x5 lapper i tilleg til en bred rød kant og en smal grønn kant. Baksiden er rød og i mellom la jeg tynn vatt. Annenhver lapp er ensfarget rød og annenhver er grønn med julemotiv. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kristorn
Medlem siden: Oct 2009
Alder: 28
Meldinger: 61
![]() |