![]() |
|
|||||||
| Adventskalender Her finner du tips til hva du kan ha i kalenderen - til både store og små! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Administrator
Medlem siden: Aug 2007
Alder: 35
Meldinger: 2,730
![]() ![]() |
Finnes det?
Guttene sa i fjor at de ville ha Bakugan kalender. De mente at en gutt i klassen hadde det. Men jeg så det ikke noen steder, og tenkte kanskje at moren hadde laget den selv. Men har googlet litt, og fant ut at de solgte det i Danmark i fjor. Som visstnok mange var misfornøyd med. Men noen her som har erfaring med Bakugan kalenderen?
|
|
|
#2 |
|
Julestrømpe
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Vestfold
Meldinger: 257
![]() |
Har aldri sett noe sånt dessverre.
Her på østlandet, har Extraleker kjeden, solgt ut masse Bakugan figurer til 10 kr stk. Vet jo ikke om dette er gjengs over. I såfall hadde det kanskje var greiest og kjøpt inn, og laget selv. Da vet du jo hva du får også
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Alv
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Tromsø
Alder: 28
Meldinger: 355
![]() ![]() |
Å, det hadde vært noe for gutta mine. Her er det Bakugan for alle penga for tida
|
|
|
|
#4 | |
|
Alv
![]() ![]() |
Sitat:
Vi skal til Tønsberg til helga og skal sove på Quality Hotel Tønsberg, vet du om det er langt unna Extraleker? (og har de Bakugan så billig i butikken i Tønsberg?)
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Julestrømpe
Sted: Vestfold
Meldinger: 257
![]() |
Sitat:
Vet det er en Extraleker i Tønsberg, og den ligger i Kilen. Men hvor det ligger i forhold til Quality vet jeg dessverre ikke. Uansett, ha en god tur
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
Medlem siden: Oct 2007
Sted: Nord Trøndelag
Meldinger: 3,581
![]() ![]() ![]() |
Ei venninne av meg kjøpte en slik kalender i fjor,og guttene hennes ble skuffet,tror hun sa at det var 6 Bakugan kuler og resten var sånne samlekort som er med.
Tror jeg ville gått for å kjøpe slike selv og laget selv jeg.
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 2,730
![]() ![]() |
Okey. Ja det var dårlig Runa..
Må vel nesten lage noe selv da
|
|
|
#8 |
|
Julestrømpe
Meldinger: 273
![]() |
6 bakuganer på 24 dager er jo småkjipt da! Greit nok om barnet bryr seg like mye om samlekortene, men hvis dem ikke gjør det så ville jeg nok laget en selv og heller puttet noen bakuganer inn i noen pakker.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Alv
![]() ![]() |
tenkte litt på å lage selv, 48 bakuganfigurer kommer jo til å koste ei formue. så ender vel opp med legokalendre i år også
|
|
|
|
#10 |
|
Julestrømpe
Meldinger: 273
![]() |
Du får følge med om de har tilbud på sånne pakker med mange oppi. Og du trenger jo ikke ha bakugan figur oppi hver eneste dag da! For DET blir dyrt det! Men noen dager går det jo
Og selvsagt; når du skal lage 2 slike kalendere blir det dobbelt så dyrt. Tør ikke regne på hva 48 bakuganer koster engang![]() Forresten; om du gir figuren ene dagen og kortet neste så har du hvertfall to dager på en pakke. Det følger jo alltid et kort med en figur. Og så spe på med andre kjipe ting innimellom selvsagt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kalender | Katrine | Julehobbyverksted | 3 | 15-11-2009 08:54 |
| Hva er neste års kalender? | snuppi | Jul på TV | 24 | 10-11-2009 14:02 |
| Kalender til gutt på snart 3 år | edlih | Adventskalender | 3 | 08-11-2009 16:44 |
| Hva fikk du eller ga du i kalender i dag?? | Mavita | Adventskalender | 27 | 10-12-2008 10:39 |
| Trenger hjelp til kalender | piamor | Julegaver | 12 | 15-10-2008 13:19 |