Et tips på trådene er å finne deg en stoffbit du ikke skal bruke til noe, og vri på hjulene til de ulike trådene og prøvesy en liten bit, da finner du ut hvilke som må justeresTakk, NisseliseBruker også pinsett.
Litt triksing med oppskrift fra Sandnes Garn, og restegarn fra skuffen. Under 5cm lange, tror disse blir søte på juletreet 

De var utrolig søteJeg har strikker tre slike engler i dagLitt triksing med oppskrift fra Sandnes Garn, og restegarn fra skuffen. Under 5cm lange, tror disse blir søte på juletreet
Vis vedlegget 10032
Åh den var søt!Jeg har strikker tre slike engler i dagLitt triksing med oppskrift fra Sandnes Garn, og restegarn fra skuffen. Under 5cm lange, tror disse blir søte på juletreet
Vis vedlegget 10032
Oi så flott

TakkOi så flottog pinne 7 kan jeg like
![]()
Pinne 7 går jo fort, men jeg er ikke så glad i tykke pinner, liker best 3,5 - 4. Men liker denne genseren så godt, så da får jeg tåle tykke pinner også
Har kjøpt garn og er klar til å begynne på en til av samme genser, men i annen farge 

Ja, jeg har strikket en jakke til snuppa på pinne 15, det var helt grusomtPå det største har jeg brukt pinne 12, og det går kjempefort! Men jeg likte det ikke
Min trivsel er størst på pinne 3-3,5.
Jeg får så vondt i fingrene av slike store pinner. 7 går jo greit, får ikke vondt av å strikke med det, men foretrekker tynnere pinner ja 

Den var nydelig! Hvilket garn er den strikket i? Fargen er iallefall helt perfekt julerød!Ble ferdig med enda en Chunky Dahlia til meg selv på fredag.
Vis vedlegget 10170
Nå er jeg i gang med en genser på pinne 3,5 så det går litt saktere enn denne på pinne 7![]()
Tusen takkDen var nydelig! Hvilket garn er den strikket i? Fargen er iallefall helt perfekt julerød!![]()
![]()