Amaranth
Julekonfekt
Nydelige toalettmapper, EirinH!
Kjempefine, UnikBabe!
Hva er det du ikke er fornøyd med på Nøstebarn-buksa?
-
Jeg er litt usikker på hva jeg skal strikke nå. Ble ferdig med en topp til meg selv i helga (Skagen Tee - Witre), og jeg har mange prosjekt på strikkelista. Men nå sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal ta tak i først
Delvis fordi jeg kommer til å reise heim til foreldrene mine om halvannen uke, og sannsynligvis bli der til over påske. Må planlegge hva jeg skal ha med dit også. Og nok garn, selvsagt. Kan ikke gå tom! 
Kjempefine, UnikBabe!
-
Jeg er litt usikker på hva jeg skal strikke nå. Ble ferdig med en topp til meg selv i helga (Skagen Tee - Witre), og jeg har mange prosjekt på strikkelista. Men nå sitter jeg her og vet ikke hva jeg skal ta tak i først
Delvis fordi jeg kommer til å reise heim til foreldrene mine om halvannen uke, og sannsynligvis bli der til over påske. Må planlegge hva jeg skal ha med dit også. Og nok garn, selvsagt. Kan ikke gå tom! 
Er i en lignende situasjon selv, bare at det handler om hekling og diverse andre materialer i stedet for strikking 
Skikkelig sving på halen har han også, ser jeg




