Hobbyåret 2022

• Trådstarter Trådstarter Julehue
  • Startdato Startdato
  • Følgere Følgere 14
Status
Stengt for ytterligere svar.

Julehue

Askepott
Reg.
24 Nov 2016
Sted
Halden - Østfold
Velkommen til et nytt år med MASSE INSPIRASJON! :inlove:

strikking_0.jpg

I denne tråden deler vi våre prosjekter - til nytte og glede for hverandre.
Hva lager du nå, eller hva har du planer om å lage?
Del gjerne både bilder, tips, linker og oppskrifter!
Det er koselig å lese om hva andre holder på med, og det er et fint sted å få inspirasjon.

Hobbyåret 2021 ligger her (om det ikke må slettes da ;) )​

I romjula ble jeg ferdig med en genser til meg selv - den heter enkelt og greit "Gran" og er designet av Jannecke Weeden. Garnet som er brukt heter Alpakka Magic fra Dale garn, veldig mykt, lett og luftig garn. Strikket på pinne nr 6 så det gikk unna ;)
Strikket genser - Gran.jpg

Jeg har tørket meg en bunke korn som jeg fikk da langs en kant etter at bonden hadde slått. Leter nå etter bilder av halmpynt med aksene intakt. Hadde en del lagra, men Instagram virker ikke her så da må jeg finne ny inspirasjon. Skal lage litt pynt til gammelhuset.

Jeg har tørket meg en bunke korn som jeg fikk da langs en kant etter at bonden hadde slått. Leter nå etter bilder av halmpynt med aksene intakt. Hadde en del lagra, men Instagram virker ikke her så da må jeg finne ny inspirasjon. Skal lage litt pynt til gammelhuset.
Høres veldig koselig ut ❤️ Håper vi får se bilder etter hvert ;)

Jeg fikk ferdig et par julegaver akkurat tidsnok til julen :knegg:
Først ble dette julebroderiet ferdig.
Dette er en materialpakke jeg har kjøpt fra Atelier Margaretha
AVvXsEgdyNq6u6PngHFYGyeUvwpBHMG0fDBxXfHPh-kskquKZGsDSIYDabYDJLOfzlp3Dk2Br2kI0dFKlaMG3fryEXPvb2xe9V0E6bDms35ZytPp9uqAddvtxUVGFhKk6hDiGN1cdTwVaWFCSTUPz3hyohMiDnu_rQfYU4QjtDD6SUebjG5qcRocnPvnvDejpA=w400-h340

Også ble jeg ferdig med å sy dette settet bestående av toalettmappe og sminkepung:
AVvXsEis2WMayYRyPTzNfCEVtd7_0VwmSj-L37yXJElSwdoSlYblXGtEEiMZhTECjY0XlA-uJXuw9iQbzqbc-QAK8J-ZdTByzyTIuFFJbw_hs18pbBcqh6ck1LxkXOgJkzExug45Fc5kotxldzgVJmNbxauwm0g_UI3LAJwkeRaBbzpffvfY4LGAArXCZvX7qQ=w400-h263

Toalettmappen er sydd etter mønsteret "Helgetur" av Bente Malm.
Sminkepungen er eget design.

Neste prosjekt bør bli strikke genser,- garnet og pinner er kjøpt, men jeg har litt vegring mot å begynne.
Jeg får prøve å mote meg opp! :nissefnis:

Sist redigert:
Så kjekke ting å holde på med etter operasjonen, Nisselise!

Første teppe i prosjekt "Få kontroll på julestoffer".
Jeg har en hel haug med julestoffer, og haugen vokser absolutt hele tiden… Klarer jo ikke å la et fint julestoff bli igjen i butikken. :nissefnis: Planen er å sy endel juletepper til julegaver en eller annen jul. Det blir ferdig når jeg føler for det, orker ikke å drive hobby med tidspress. (Det har jeg mer enn nok av i jobb)
Teppe nr 1 er nå ferdig, med tema julebil.
1643465605909.jpeg
1643466234076.jpeg

Orker ikke å feste tråder på genseren til 8 åringen.. så har lagt opp en ny genser til meg
@IrethC Antar det er den genseren det er bilde av lenger opp - hva heter den? Skikkelig fin, tror jeg må strikke meg en slik :inlove:
Første teppe i prosjekt "Få kontroll på julestoffer".
Jeg har en hel haug med julestoffer, og haugen vokser absolutt hele tiden… Klarer jo ikke å la et fint julestoff bli igjen i butikken. :nissefnis: Planen er å sy endel juletepper til julegaver en eller annen jul. Det blir ferdig når jeg føler for det, orker ikke å drive hobby med tidspress. (Det har jeg mer enn nok av i jobb)
Teppe nr 1 er nå ferdig, med tema julebil.
Vis vedlegget 2929
Vis vedlegget 2930
Herlighet, så fine tepper @Eirin H :🤩

Status
Stengt for ytterligere svar.
Tilbake
Topp Bunn