Hva synes du om Solo Super-julebrusen?

Julegløgg

Skumnisse
Reg.
31 Jul 2013
Sted
Nordaførr
Kjøpte denne i går for å smake, men hadde ikke spesielt høye forventninger. Mannen synes den var god, men ikke som julebrus. Jeg synes den smakte altfor søtt og altfor mye bringebær for å minne om jul, og synes egentlig ikke den var spesielt god som "vanlig" brus heller :knegg: Men smaken er som baken, og jeg har jo inntrykk av at denne har blitt veldig populær, så nå lurer jeg på hva dere synes?

1666772624135.png

smbr

Stjerneskudd
Reg.
4 Okt 2010
For tidlig for meg å smake foreløpig, men er spent. ;)

Runa

Super Moderator
Reg.
6 Okt 2007
Sted
Trøndelag
Helt ærlig snakket..jeg likte den ikke,synes den var for søt og en bitter ettersmak.

Nissemor

Administrator
Reg.
20 Aug 2007
Sted
Julehuset
Jeg er ikke så glad i rød julebrus i utgangspunktet (bortsett fra Rudolf & Nissens' julebrus)
Men denne var ikke noe julebrus-aktig i det hele tatt

Smakte litt Fun light (rød), med kullsyre. That's it...
Men jeg tror hvis man blander Fun light med kullsyre, tror jeg saften er bedre enn denne brusen faktisk!

Runa

Super Moderator
Reg.
6 Okt 2007
Sted
Trøndelag
Jeg er ikke så glad i rød julebrus i utgangspunktet (bortsett fra Rudolf & Nissens' julebrus)
Men denne var ikke noe julebrus-aktig i det hele tatt

Smakte litt Fun light (rød), med kullsyre. That's it...
Men jeg tror hvis man blander Fun light med kullsyre, tror jeg saften er bedre enn denne brusen faktisk!
Det har du helt rett i :knegg:

Julehue

Alv
Reg.
24 Nov 2016
Sted
Halden - Østfold
Jeg syns den smakte for søtt, selv om den er uten sukker :knegg: Ikke spesielt god julebrus smak heller. Kommer ikke til å kjøpe den igjen!

smbr

Stjerneskudd
Reg.
4 Okt 2010
Jeg synes den er middels. Ikke dårlig, men heller ikke en ny favoritt.

Julesnø

Krumkake
Reg.
1 Okt 2012
Syns den er helt fin, jeg. Meeen for meg er julebrusen brun :knegg: Syns rød julebrus har en tendens til å ha litt ettersmak av såpe(?), men det hadde ikke denne og det er jo bra :D Så jeg kan godt kjøpe den igjen, men det er ikke favoritten.

Topp Bunn