Første julesangen du tenker på akkurat nå?
Må ikke nødvendigvis være en julesang engang, men en du forbinder med jul. (som er julete for deg)
Kan nevne fler, hvis du ønsker det.
Første sangen som stort sett alltid popper opp i hodet mitt, når jeg tenker på julesanger er:
It's beginning to look a lot like christmas - Bing Crosby
Må ikke nødvendigvis være en julesang engang, men en du forbinder med jul. (som er julete for deg)
Kan nevne fler, hvis du ønsker det.
Første sangen som stort sett alltid popper opp i hodet mitt, når jeg tenker på julesanger er:
It's beginning to look a lot like christmas - Bing Crosby



Når jeg hører denne sangen så kommer julestemningen
Med Timmy gresshoppe så klart.
Da jeg gikk på barneskolen, spilte vi "Deilig er den himmel blå" på blokkfløyte, og sang "Jeg er så glad hver julekveld". - Begge sangene er fullstendig ødelagt for meg nå. Selv var jeg forholdsvis god på blokkfløyte, men med sopranfløyter og blandet barnekor som ikke alle var kommet langt nok i utviklingen til å synge/spille rent...Nei, huff og huff! :not: